لاہور: اورنج لائن ٹرین کے آزمائشی سفر کا آغاز

Orange Train Project
37

لاہور(24گھنٹے)

Orange Train

وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف نے اورنج لائن ٹرین کےآزمائشی سفر کا آغاز کردیا، یہ منصوبہ 27 کلومیٹر طویل ٹریک پر محیط ہے، تیز رفتار ٹرین 45 منٹ میں ایک سرے سے دوسرے مقام تک کا سفر طے کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق خادم اعلیٰ پنجاب نےاورنج ٹرین منصوبے کی آزمائشی سروس کاآغاز کیا، یہ ٹرین 27.12 کلومیٹر طویل ٹریک پر سفر کرے گی، جو 254 کلومیٹر بالائے زمین جبکہ 1.72 کلومیٹر زیر زمین ہوگا۔

ٹرین کے کُل اسٹیشنز کی تعداد 24 ہے جن میں سے 2 زیرزمین ہیں ،منصوبے کے تحت پہلے مرحلے میں چین سے 27 ٹرینیں منگوائی گئیں جن کے ساتھ پانچ بوگیوں کے ساتھ بوگیاں لگی ہوئی ہیں،  یہ ٹرین ایک سرے سے دوسرے سرے تک کا سفر 45 منٹ میں طے کرے گی۔

اورنج ٹرین منصوبے پر تعمیراتی کام 4 پیکجز میں مکمل کیا جارہا ہے جن میں سے پیکج ون اور ٹو کے تحت ٹریک کی تعمیر جبکہ تھری اور فور میں بلترتیب ڈپو اور سٹبلنگ یارڈز بنائے جائیں گے۔

میٹرواورنج ٹرین سروس سے یومیہ ڈھائی لاکھ افراد استفادہ حاصل کریں گے، 2015 میں شروع ہونے والے منصوبے کا مجموعی طور پر 88 فیصد تعمیراتی کام مکمل ہوچکا۔

اس موقع پر وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے اورنج لائن ٹرین کے آزمائشی سفر پراہل لاہورکومبارکباد پیش کی اور کہا کہ تحریک انصاف کی وجہ سے منصوبہ 22 ماہ تاخیر کا شکار ہوا۔

اُن کا کہنا تھا کہ منصوبے کے لیے چین نے تعاون کیا جس پر اُن کی قیادت کا تہہ دل سے شکر گزار ہوں، آزمائشی سفرکے موقع پروزیراعلیٰ پنجاب  بھی اورنج لائن ٹرین میں موجود رہے اور انہوں نے سفر بھی کیا۔

یاد رہے کہ گذشتہ سال پنجاب حکومت نے اورنج لائن میٹرو ٹرین منصوبہ کیلئے سرکاری خزانے سے ایک ارب 53 کروڑ چالیس لاکھ روپے اضافی جاری کیے تھے، مذکورہ اضافی فنڈ وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف کی منظوری سے محکمہ خزانہ نے جاری ہوا تھا۔

جواب چھوڑیں